BOOOYAAH

Dricker Puckos choklad dryck, man blir beroende av den! Har godis hemma men hittar det inte.
IRRI! Om jag fick välja en döds synd skulle det fan vara frossa. Oyeh! Tänker varje vecka att nu ska jag börha ett nytt liv, bort med allt socker och börja motionera mer. Men det fungerar inte!
Istället lever jag på hamburgare och frys mat.. Ätit hamburhgare 10 dagar i rad. Är det helt normalt eller?
Jag kommer bli fet:-) Kronan på verket är att jag dessutom helt slutat röra på mig!

Men på nått konstigt sätt har jag gått ner i vikt. Äter ensidigt och onyttigt, unnar mig saker alldeles för ofta och ids inte träna/promenera alls. Hur går den ekvationen ihop?

 


Kommentarer
Postat av: Softie

Vi kommer vi kända som dom feta systrarna Vennström :O

2010-03-11 @ 14:57:58
URL: http://softiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0